PLA-32310 Sulautetut järjestelmät, 6 op
Embedded Systems
Toteutuskerta PLA-32310 2016-01
Kuvaus
Sulautetut järjestelmät kurssilla tutustutaan sulautettujen järjestelmien perusteknologioihin esimerkkien, harjoitusten ja projektien kautta hyväksikäyttäen mikrokontrolleripohjaisia testilaitteita. Kurssilla tutustutaan mikrokontrollerien tekniikkaan, käyttöjärjestelmiin ja niiden ohjelmointiin. Lisäksi tutustutaan antureiden ja lisäosien, kuten verkkoliitäntöjen, perustekniikkaan ja miten niitä hyväksikäytetään mikrokontrollerien kanssa yhdessä. Kurssin jälkeen opiskelijalla on tietämys toteuttaa mikrokontrolleria hyväksikäyttävä itsenäisesti toimiva laite.
Opetus
Periodi | 1 - 2 |
Opetusmuodot | Luento |
Vastuuhenkilö | Mika Saari |
Arvosteluasteikko
Arvosteluasteikko on numeerinen (0-5)
Suoritusvaatimukset
Harjoitustyöt, tentti
Kohderyhmät
Porin opiskelijat
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 30.08.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 06.09.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 13.09.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 20.09.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 27.09.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 04.10.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 11.10.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 25.10.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 01.11.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 08.11.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 15.11.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 22.11.2016 | 08:00 - 12:00 |
PLA-32310 Sulautetut järjestelmät/Lec/01 | Tue 29.11.2016 | 08:00 - 12:00 |
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | Lisätiedot | Kieli | Tenttimateriaali |
Kirja | Introduction to Embedded Systems | Lee and Seshia | Vapaasti ladattavissa oleva kirja | Suomi | Ei |