YHTTAY-62050 Markkinoinnin kannattavuus ja taloudellisuus, 5 op
Marketing Performance and Profitability
Lisätiedot
Opiskelijoiden, jotka haluavat suorittaa opintojakson, tulee hakeutua opiskelijaksi ristiinopiskelupalvelun kautta. HUOM! Ei ilmoittautumista POPin kautta.
Opintojakso soveltuu vain tutkinto-opiskelijoille
Ei toteuteta lukuvuonna 2019-2020.
Vastuuhenkilö
Soila Kolari, Ulla Vartiala
Opetus
Toteutuskerta | Periodi | Vastuuhenkilö | Suoritusvaatimukset |
YHTTAY-62050 2019-01 | - |
Soila Kolari Ulla Vartiala |
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää, mitä markkinoinnin kannattavuus ja siihen läheisesti kytkeytyvät taloudellisen ohjauksen käsitteet tarkoittavat, ja hän osaa myös soveltaa niitä markkinointia koskevassa päätöksenteossa. Opiskelija osaa tarkastella markkinointia osana yrityksen tavoitteiden asetantaa tuloskortti-ajattelun pohjalta. Opiskelija ymmärtää panosten ja resurssien käytön asiakasarvojen suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa.
Vastaavuudet
Opintojakso ei vastaan mitään toista opintojaksoa