Opinto-opas 2005-2006

TETAP-6200 BUSINESS TO BUSINESS MARKKINOINTI, 5 op
Business to Business Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi, dosentti

Toteutuskerrat
Toteutus 1
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä Opetuskieli
Luento - - - 4 h/vko - Vain suomeksi
Harjoitus - - - 4 h/vko - Vain suomeksi
Tentti   0
(Lukuvuoden 2005-2006 aikataulu)

Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteisiin. Käsiteltäviä aihekokonaisuuksia ovat mm. business-suhteet ja -verkostot, strategiset allianssit ja jakelutieratkaisut sekä markkinoinnin johtaminen.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL,painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Kirja Managing Business Relationships Ford et al.   2. ed., Wiley, 2003. Kyllä  Englanti 
    Kirja Business to Business Marketing Naude   Palgrave McMillan, New York, 2003 Kyllä  Englanti 
    Kirja Create Value with Strategic Accounts Storbacka K. & Sivula O. & Kaario K.   Multiprint, Helsinki, 1999. Kyllä  Englanti 
    Kirja Business Marketing Brierty et al.   3. ed., Prentice Hall, 1998. Kyllä  Englanti 
    Opintomoniste Markkinointi yrityksille Järvi, Pentti     Kyllä  Suomi 

    Opintojaksokorvaavuus
    1011025 Business to business markkinointi

    Viimeksi muokattu 20.05.2005
    MuokkaajaTiina Suominen