Opinto-opas 2005-2006

TETAP-6300 PALVELUJEN MARKKINOINTI, 3 op
Services Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi, dosentti

Toteutuskerrat
Toteutus 1
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä Opetuskieli
Luento - - 4 h/vko - - Vain suomeksi
Tentti   Vain suomeksi
(Lukuvuoden 2005-2006 aikataulu)

Tavoitteet
Tavoitteena on perehdyttää opiskelija palvelujen markkinointiin sekä tarkastella palveluyrityksen tunnuspiirteitä ja kehityssuuntia. Erityisesti käsitellään asiakaskeskeistä näkemystä sekä sen vaikutuksia yrityksen kaikkiin toimintoihin, kuten laskentatoimeen ja tuotantoon.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL,painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Kirja Services Marketing. Integrating Customer Focus Across the Firm Zeithalm Valerie A. & Bitner Mary Jo   McGraw-Hill, 3. ed. tai aaikaisempi painos, New York 2002. Kyllä  Englanti 
    Kirja Palveluiden johtaminen ja markkinointi TAI Service Management and Marketing Grönroos, Christian   Helsinki, WSOY, 2001/Chiechester, John Wiley & Sons, 2000. Kyllä  Englanti 
    Opintomoniste Palvelujen johtaminen ja markkinointi Järvi, Pentti     Kyllä  Suomi 

    Opintojaksokorvaavuus
    10191 Palvelujen markkinointi

    Viimeksi muokattu 20.05.2005
    MuokkaajaTiina Suominen