Opinto-opas 2005-2006

TETAP-6400 MARKKINOINTITUTKIMUS, 5 op
Marketing Research

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi, dosentti

Toteutuskerrat
Toteutus 1
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä Opetuskieli
Luento - 3 h/vko - - - Vain suomeksi
Harjoitus - - 3 h/vko - - Vain suomeksi
Tentti   Vain suomeksi
(Lukuvuoden 2005-2006 aikataulu)

Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinointitutkimuksen hyväksikäyttöön markkinoinnin ongelmien ratkaisemisessa ja kehittämään käytännön tutkimusvalmiuksia. Tärkeässä osassa ovat harjoitukset ja muut käytännön työt, joissa suoritetaan esim. kyselytutkimuksen kaikki vaiheet.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL,painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Kirja Essentials of Marketing Research Proctor T.   Prentice Hall, 3. ed., Harlow, 2003. Kyllä  Englanti 
    Kirja Marketing Research. An Applied Approach Malthora N. & Birks D.   Prentice Hall, 4. ed. Pearson Education, Harlow, 2003. Kyllä  Englanti 
    Kirja Comtemporary Marketing Research McDaniel Carl jr. & Gates Roger   New York, 3. ed., 1996 Kyllä  Englanti 
    Kirja Markkinointitutkimuksen käsikirja Lotti, Leila   WSOY Kyllä  Suomi 
    Opintomoniste Markkinointitutkimus ja informaatiojärjestelmät Järvi, Pentti     Kyllä  Suomi 

    Opintojaksokorvaavuus
    1011020 Markkinointitutkimus

    Viimeksi muokattu 20.05.2005
    MuokkaajaTiina Suominen