TTKK Opinto-opas
2904010 Teollisten tuotteiden markkinointi globaalissa ympäristössä, 3 ov
Industrial Marketing in Global Environment, 3 cu
Professori Jorma Saarikorpi
Luentoja 28 h
Viikottainen Opetus / Periodi |
S1 | S2 | K1 | K2 | Kesä |
Luennot (h) | - | - |
2+ | 2 | - |
Harjoitukset (h) | - | - |
- | - | - |
Tavoitteet
Perehdyttää opiskelija teollisten tuotteiden kansainvälisen markkinoinnin
erikoispiirteisiin.
Tunnistaa globaalisuuden kasvava merkitys suomalaiselle teollisuudelle.
Sisältö
Globalisoitumisen vaikutus teollisten tuotteiden markkinointiin. Globaalin
markkinointiorganisaation kehittäminen ja johtaminen.Tuotekehityksen ja
markkinoinnin yhteistyö. Käytännön markkinointityö.
Tutkintovaatimukset
Tentti luennoista ja kirjallisuudesta.
Kirjallisuus
Ilmoitetaan kurssin alkaessa.
Vaadittavat esitiedot
2901010 Tuotannonohjaus, 2902010 Yrityksen talous, 2901030 Laatujohtaminen,
2905010 Marketing management, 2907010 Yritysorganisaatiot ja ihmisten
johtaminen.
Linkkejä
Kurssin www-sivu
Ilmoitustaulu