TTKK logoTTKK Opinto-opas

2905020 Markkinatutkimus ja markkinoinnin suunnittelu, 3 ov

Market Research and Cases of Marketing Management, 3 cu


Erikoistutkija Seppo Laukkanen
Luentoja 16h, harjoituksia 72h

Viikottainen Opetus / Periodi S1S2K1K2Kesä
Luennot (h)-- ---
Harjoitukset (h)-- ---

Tavoitteet

Tutustuttaa opiskelija markkinatutkimuksen tekemiseen ja merkitykseen yritystoiminnassa. Tutustuttaa markkinoinnin suunnitteluun.

Sisältö

Markkinatutkimuksen suunnittelu ja toteutus. Markkinoinnin ja lanseerauksen

suunnittelu. Markkinoinnin case-harjoitukset. Markkinoinnin analysointi.

Tutkintovaatimukset

Osallistuminen luennoille. Hyväksytysti suoritetut harjoitukset. Hyväksytty

harjoitustyö.

Kirjallisuus

Ilmoitetaan luennoilla.

Vaadittavat esitiedot

2901010 Tuotannonohjaus, 2902010 Yrityksen talous, 2901030 Laatujohtaminen,

2905010 Marketing management, 2907010 Yritysorganisaatiot ja ihmisten johtaminen.

Linkkejä

Kurssin www-sivu
Ilmoitustaulu