TTKK Opinto-opas
2905020 Markkinatutkimus ja markkinoinnin suunnittelu, 3 ov
Market Research and Cases of Marketing Management, 3 cu
Erikoistutkija Seppo Laukkanen
Luentoja 16h, harjoituksia 72h
Viikottainen Opetus / Periodi |
S1 | S2 | K1 | K2 | Kesä |
Luennot (h) | - | - |
- | - | - |
Harjoitukset (h) | - | - |
- | - | - |
Tavoitteet
Tutustuttaa opiskelija markkinatutkimuksen tekemiseen ja merkitykseen
yritystoiminnassa. Tutustuttaa markkinoinnin suunnitteluun.
Sisältö
Markkinatutkimuksen suunnittelu ja toteutus. Markkinoinnin ja lanseerauksen
suunnittelu. Markkinoinnin case-harjoitukset. Markkinoinnin analysointi.
Tutkintovaatimukset
Osallistuminen luennoille. Hyväksytysti suoritetut harjoitukset. Hyväksytty
harjoitustyö.
Kirjallisuus
Ilmoitetaan luennoilla.
Vaadittavat esitiedot
2901010 Tuotannonohjaus, 2902010 Yrityksen talous, 2901030 Laatujohtaminen,
2905010 Marketing management, 2907010 Yritysorganisaatiot ja ihmisten
johtaminen.
Linkkejä
Kurssin www-sivu
Ilmoitustaulu