2905011
MARKKINOINTI,
MARKETING, 3 ov
Tietoa luennoitsijoista
Tutkija Tommi Mahlamäki
Luentoja ja harjoituksia
Luentoja 28h
Harjoituksia Luennot: perjantai 13-15 F ISO SALI, 31.10, 28.11 salissa S1
Viikottainen opetus/periodi |
|
|
|
|
|
Luennot (h): |
2+ |
2 |
- |
- |
- |
Harjoitukset (h): |
- |
- |
- |
- |
- |
Tavoitteet
Opetuksen tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinoinnin peruskäsitteisiin ja menetelmiin. Tavoitteena on myös auttaa opiskelijaa ymmärtämään markkinoinnin merkitys tärkeänä osana yrityksen liiketoimintaa.
Sisältö
Markkinoinnin peruskäsitteet, markkinatutkimukset, markkinointistrategiat, kulutushyödykemarkkinat, tuotantohyödykemarkkinat, ostokäyttäytyminen, segmentointi, tuotekehitysprosessi, tuotteen elinkaari, palvelut, brandien hallinta, tuotteen hinnoittelu, jakelu ja markkinointiviestintä.
Tutkintovaatimukset
Tentti luentojen, harjoitusten ja kirjallisuuden sisällöstä. Harjoitustyö.
Kirjallisuus
1) Kotler, P. : Marketing Management, uusin painos
2) Muu luennoitsijan ilmoittama kirjallisuus.
Esitiedot
Numero |
Nimi |
|
|
2900010 |
3 |
Pakollinen |
Huomautuksia
Kurssi korvaa opintojaksot 29118, 29539, 29530 ja 2905010.
Tarkista tiedot kurssin www-sivulta ennen kurssin alkua.