2906050
YRITYSVIESTINTÄ,
CORPORATE COMMUNICATION, 3 ov
Tietoa luennoitsijoista
Huk Outi Katajamäki
Luentoja ja harjoituksia
Lähiopetusta 50h
Viikottainen opetus/periodi |
|
|
|
|
|
Luennot (h): |
- |
- |
- |
- |
- |
Harjoitukset (h): |
- |
- |
- |
- |
- |
Tavoitteet
Antaa osallistujille selkeät perustiedot yritysviestinnästä, sen tavoitteista, keinoista onnistumisen mahdollisuuksista ja tuloksista.
Sisältö
Keskittyy sisäisen ja ulkoisen viestinnän ja yhteydenpidon, sekä yrityskuvan rakentamisen ja rakentumisen, ja keskinäisviestinnän esittelemiseen yrityksen tuloksentekoon vaikuttavina tekijöinä.
Tutkintovaatimukset
Luennot, harjoitukset ja raportti yrityscasesta. Kirjoista ryhmätentti.
Kirjallisuus
1) Elisa Juholin, Viestintä strategiasta käytäntöön. Inforviestintä 2001.
2) Pirjo Vuokko, Markkinointiviestintä - merkitys, vaikutus ja keinot. WSOY 2003.
3) Luennoitsijan ilmoittama muu suositeltava kirjallisuus.
4) Luentomoniste.
Tietoa esitietovaatimuksista
Vaihtoehtoisesti 2906020 Speech Communication and Negotiation Skills.
Esitiedot
Numero |
Nimi |
|
|
2906010 |
1 |
Pakollinen |
Huomautuksia
Kurssi pidetään keväällä 2004 todennäköisesti ensimmäisellä periodilla.
Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti yritysviestinnän sivuaineeseen valituille.