Opintojaksot  
|Tutkinnot| |Opintokokonaisuudet| |Kaikki| |Jatko| |KV|

Opinto-opas 2006-2007

TETAP-6100 MARKKINOINNIN PERUSTEET, 3 op
Basics in Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi

Toteutuskerrat
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä
Luento 4 h/vko - - - -
Harjoitus 4 h/vko - - - -
Tentti  
(Lukuvuoden 2006-2007 aikataulu)

Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona ja tutustuttaa opiskelijat markkinointiajatteluun. Opiskelijat perehtyvät markkinoinnin kilpailukeinoihin sekä päätöksenteon perusteisiin.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön työt. Huom! Harjoituksissa on läsnäolopakko.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Kirja Essentials of marketing Blythe, Jim     Prentice Hall, 2001 Kyllä  Englanti 
    Opintomoniste Markkinoinnin perusteet Järvi, Pentti       Kyllä  Suomi 

    Esitiedot
    Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen TTY Intranetiin)

    Opintojaksokorvaavuus
    1011015 Markkinoinnin perusteet

    Viimeksi muokattu 29.01.2007
    MuokkaajaRainer Breite