Opintojaksot  
|Tutkinnot| |Opintokokonaisuudet| |Kaikki| |Jatko| |KV|

Opinto-opas 2006-2007

TETAP-6200 BUSINESS TO BUSINESS MARKKINOINTI, 5 op
Business to Business Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi

Toteutuskerrat
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä
Luento - - - 4 h/vko -
Harjoitus - - - 4 h/vko -
Tentti  
(Lukuvuoden 2006-2007 aikataulu)

Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteisiin. Käsiteltäviä aihekokonaisuuksia ovat mm. business-suhteet ja -verkostot, strategiset allianssit ja jakelutieratkaisut sekä markkinoinnin johtaminen.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt. Huom! Harjoituksissa on läsnäolopakko.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Opintomoniste Markkinointi yrityksille Järvi, Pentti       Kyllä  Suomi 
    Kirja Managing Business Relationships Ford et al.     2. ed., Wiley, 2003. Kyllä  Englanti 
    Kirja Business to Business Marketing Naude     Palgrave McMillan, New York, 2003 Kyllä  Englanti 
    Kirja Create Value with Strategic Accounts Storbacka K. & Sivula O. & Kaario K.     Multiprint, Helsinki, 1999. Kyllä  Englanti 
    Kirja Business Marketing Brierty et al.     3. ed., Prentice Hall, 1998. Kyllä  Englanti 

    Esitiedot
    Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen TTY Intranetiin)

    Opintojaksokorvaavuus
    1011025 Business to business markkinointi

    Viimeksi muokattu 29.01.2007
    MuokkaajaRainer Breite