Opintojaksot  
|Tutkinnot| |Opintokokonaisuudet| |Kaikki| |Jatko| |KV|

Opinto-opas 2006-2007

TETAP-6300 PALVELUJEN MARKKINOINTI, 3 op
Services Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi

Toteutuskerrat
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä
Luento - - 4 h/vko - -
Tentti  
(Lukuvuoden 2006-2007 aikataulu)

Tavoitteet
Tavoitteena on perehdyttää opiskelija palvelujen markkinointiin sekä tarkastella palveluyrityksen tunnuspiirteitä ja kehityssuuntia. Erityisesti käsitellään asiakaskeskeistä näkemystä sekä sen vaikutuksia yrityksen kaikkiin toimintoihin, kuten laskentatoimeen ja tuotantoon.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Kirja Services Marketing. Integrating Customer Focus Across the Firm Zeithalm Valerie A. & Bitner Mary Jo     McGraw-Hill, 3. ed. tai aaikaisempi painos, New York 2002. Kyllä  Englanti 
    Kirja Palveluiden johtaminen ja markkinointi TAI Service Management and Marketing Grönroos, Christian     Helsinki, WSOY, 2001/Chiechester, John Wiley & Sons, 2000. Kyllä  Englanti 
    Opintomoniste Palvelujen johtaminen ja markkinointi Järvi, Pentti       Kyllä  Suomi 

    Esitiedot
    Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen TTY Intranetiin)

    Opintojaksokorvaavuus
    10191 Palvelujen markkinointi

    Viimeksi muokattu 22.02.2006
    MuokkaajaTiina Suominen