Opintojaksot  
|Tutkinnot| |Opintokokonaisuudet| |Kaikki| |Jatko| |KV|

Opinto-opas 2006-2007

TETAP-6400 MARKKINOINTITUTKIMUS, 5 op
Marketing Research

Opintojakson vastuuhenkilö
Pentti Järvi

Opettajat
Pentti Järvi

Toteutuskerrat
  Periodi 1 Periodi 2 Periodi 3 Periodi 4 Kesä
Luento - 3 h/vko - - -
Harjoitus - - 3 h/vko - -
Tentti  
(Lukuvuoden 2006-2007 aikataulu)

Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinointitutkimuksen hyväksikäyttöön markkinoinnin ongelmien ratkaisemisessa ja kehittämään käytännön tutkimusvalmiuksia. Tärkeässä osassa ovat harjoitukset ja muut käytännön työt, joissa suoritetaan esim. kyselytutkimuksen kaikki vaiheet.

Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt. Huom! Harjoituksissa on läsnäolopakko.

Opintojakson arviointikriteerit

  • Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

  • Oppimateriaali
    Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
    Kirja Essentials of Marketing Research Proctor T.     Prentice Hall, 3. ed., Harlow, 2003. Kyllä  Englanti 
    Kirja Marketing Research. An Applied Approach Malthora N. & Birks D.     Prentice Hall, 4. ed. Pearson Education, Harlow, 2003. Kyllä  Englanti 
    Kirja Comtemporary Marketing Research McDaniel Carl jr. & Gates Roger     New York, 3. ed., 1996 Kyllä  Englanti 
    Kirja Markkinointitutkimuksen käsikirja Lotti, Leila     WSOY Kyllä  Suomi 
    Opintomoniste Markkinointitutkimus ja informaatiojärjestelmät Järvi, Pentti       Kyllä  Suomi 

    Esitiedot
    Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen TTY Intranetiin)

    Opintojaksokorvaavuus
    1011020 Markkinointitutkimus

    Viimeksi muokattu 29.01.2007
    MuokkaajaRainer Breite