|
KIE-9120 KIINAN KIELEN JATKOKURSSI III, 3 op
|
Opettajat
Guihua Zhu
Luentoajat ja -paikat
Kielikeskuksen lukujärjestys
Tavoitteet
Intensive training in recognizing characters and listening comprehension. Linguistic ability in both English and Chinese are used as a basis for increasing vocabulary and enhancing reading and writing skills through short reading passages, stories, dialogues and etc. Student can read most characters fluently without pinyin. Student is able to write some characters.
Sisältö
Sisältöalue | Ydinaines | Täydentävä tietämys | Erityistietämys |
1. | Different kinds of conversations, reading passages, series of listening comprehension exercises, writing characters and various language skill supplementary exercises. |   |
Suoritusvaatimukset
The final grade is determined by the activity of the student and the final examination. The grading scale is 1-5.
Opintojakson arviointikriteerit
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Muu kirjallisuus | Conversational Chinese 301 | Beijing Language and Culture University Press | Ei ole | ||||
Muu kirjallisuus | Rudiments of Chinese Character Writing | Peking University Press | Ei ole |
Esitiedot
Tunnus | Nimi | OP | P/S |
KIE-9100 | KIE-9100 Kiinan kielen jatkokurssi I | 3 | Suositeltava |
KIE-9110 | KIE-9110 Kiinan kielen jatkokurssi II | 3 | Suositeltava |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen TTY Intranetiin)
Tietoa esitietovaatimuksista
Chinese Intermediate Language Courses or equivalent Chinese language skills are required.
Huomautuksia
Course is not open to native speakers of Mandarin. Open to all students with limited background of Chinese. The course will be hold at Tampere University and schedule follows the period system of UTA. Students who want to attend the course need a JOO agreement. The application period for autumn courses ends on 30.4. and for spring courses on 31.10.
Opetusmuodot | Tuntia |
Luennot | 67.5 |
Kaikki yhteensä | 67.5 |
Viimeksi muokattu | 14.03.2007 |
Muokkaaja | Maija-Leena Perttunen |