|
TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
|
Hannu Vanharanta
Luentoajat ja -paikat | Kohderyhmä, jolle suositellaan | |
Toteutus 1 |
|
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön työt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
-
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona ja tutustuttaa opiskelijat markkinointiajatteluun. Opiskelijat perehtyvät markkinoinnin kilpailukeinoihin sekä päätöksenteon perusteisiin.
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Essentials of marketing | Blythe, Jim | Prentice Hall, 2001 | Englanti | |||
Opintomoniste | Markkinoinnin perusteet | Järvi, Pentti | Suomi |
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Kuvaus | Opetusmuodot | Toteutustapa | |
Toteutus 1 |