Opinto-opas 2008-2009
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2008-2009

TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
Basics in Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö

Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

  Luentoajat ja -paikat Kohderyhmä, jolle suositellaan
Toteutus 1


Per 1 :
Maanantai 8 - 12, lk226

 
 


Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön työt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

-

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona ja tutustuttaa opiskelijat markkinointiajatteluun. Opiskelijat perehtyvät markkinoinnin kilpailukeinoihin sekä päätöksenteon perusteisiin.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Essentials of marketing   Blythe, Jim       Prentice Hall, 2001      Englanti  
Opintomoniste   Markkinoinnin perusteet   Järvi, Pentti            Suomi  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op 1011015 Markkinoinnin perusteet, 3 ov  

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

  Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
Toteutus 1        


Viimeksi muokattu20.08.2008
MuokkaajaTiina Suominen