Opinto-opas 2008-2009
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2008-2009

TETAP-6200 Business to Business markkinointi, 5 op
Business to Business Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö

Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

  Luentoajat ja -paikat Kohderyhmä, jolle suositellaan
Toteutus 1


Per 4, 5 :
Maanantai 8 - 12, Pori
Perjantai 8 - 12, Pori

 
 


Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

-

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteisiin. Käsiteltäviä aihekokonaisuuksia ovat mm. business-suhteet ja -verkostot, strategiset allianssit ja jakelutieratkaisut sekä markkinoinnin johtaminen.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Business Marketing   Brierty et al.       3. ed., Prentice Hall, 1998.      Englanti  
Kirja   Business to Business Marketing   Michel et al.       Palgrave McMillan, New York, 2003      Englanti  
Kirja   Create Value with Strategic Accounts   Storbacka K. & Sivula O. & Kaario K.       Multiprint, Helsinki, 1999.      Englanti  
Kirja   Managing Business Relationships   Ford et al.       2. ed., Wiley, 2003.      Englanti  
Opintomoniste   Markkinointi yrityksille   Järvi, Pentti            Suomi  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6200 Business to Business markkinointi, 5 op 1011025 Business to business markkinointi, 3 ov  

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

  Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
Toteutus 1        


Viimeksi muokattu24.10.2008
MuokkaajaTiina Suominen