Opinto-opas 2008-2009
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2008-2009

TETAP-6300 Palvelujen markkinointi, 3 op
Services Marketing

Opintojakson vastuuhenkilö

Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

  Luentoajat ja -paikat Kohderyhmä, jolle suositellaan
Toteutus 1


Per 3, 4 :
Maanantai 8 - 12, Pori

 
 


Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

-

Tavoitteet

Tavoitteena on perehdyttää opiskelija palvelujen markkinointiin sekä tarkastella palveluyrityksen tunnuspiirteitä ja kehityssuuntia. Erityisesti käsitellään asiakaskeskeistä näkemystä sekä sen vaikutuksia yrityksen kaikkiin toimintoihin, kuten laskentatoimeen ja tuotantoon.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Palveluiden johtaminen ja markkinointi TAI Service Management and Marketing   Grönroos, Christian       Helsinki, WSOY, 2001/Chiechester, John Wiley & Sons, 2000.      Englanti  
Kirja   Services Marketing. Integrating Customer Focus Across the Firm   Zeithaml Valerie A. & Bitner Mary Jo       McGraw-Hill, 3. ed. tai aaikaisempi painos, New York 2002.      Englanti  
Opintomoniste   Palvelujen johtaminen ja markkinointi   Järvi, Pentti            Suomi  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6300 Palvelujen markkinointi, 3 op TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 0 op  
TETAP-6300 Palvelujen markkinointi, 3 op 10191 Palvelujen markkinointi, 2 ov  

Lisätietoja

Opintojakson opettajana toimii Pentti Järvi.

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

  Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
Toteutus 1        


Viimeksi muokattu24.10.2008
MuokkaajaTiina Suominen