Opinto-opas 2008-2009
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2008-2009

TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op
Marketing Research

Opintojakson vastuuhenkilö

Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

  Luentoajat ja -paikat Kohderyhmä, jolle suositellaan
Toteutus 1

Periodit 2 - 3

 
 


Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

-

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinointitutkimuksen hyväksikäyttöön markkinoinnin ongelmien ratkaisemisessa ja kehittämään käytännön tutkimusvalmiuksia. Tärkeässä osassa ovat harjoitukset ja muut käytännön työt, joissa suoritetaan esim. kyselytutkimuksen kaikki vaiheet.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Contemporary Marketing Research   McDaniel Carl jr. & Gates Roger       New York, 3. ed., 1996      Englanti  
Kirja   Essentials of Marketing Research   Proctor T.       Prentice Hall, 3. ed., Harlow, 2003.      Englanti  
Kirja   Marketing Research. An Applied Approach   Malhotra N. & Birks D.       Prentice Hall, 4. ed. Pearson Education, Harlow, 2003.      Englanti  
Kirja   Markkinointitutkimuksen käsikirja   Lotti, Leila       WSOY      Suomi  
Opintomoniste   Markkinointitutkimus ja informaatiojärjestelmät   Järvi, Pentti            Suomi  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op 1011020 Markkinointitutkimus, 3 ov  

Lisätietoja

Opintojakson opettaja: Pentti Järvi

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

  Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
Toteutus 1        


Viimeksi muokattu07.10.2008
MuokkaajaTiina Suominen