|
TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
|
Tapio Salminen, Hannu Vanharanta
Ei toteutuskertoja
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitustyöt, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
-
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona ja tutustuttaa opiskelijat markkinointiajatteluun. Opiskelijat perehtyvät markkinoinnin kilpailukeinoihin sekä päätöksenteon perusteisiin.
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Essentials of marketing | Blythe, Jim | 0-273-64667-2 | Prentice Hall, Harlow, 2001. | Englanti |
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Opettaja: Tuomas Pohjola, TuKKK. Opintojaksolle ilmoittaudutaan sähköisellä ristiinopiskelulomakkeella. Opintojakson vastuuyksikkö Turun kauppakorkeakoulu, Porin yksikkö. Opintojakson aikataulu löytyy Porin yksikön www-sivuilta. Opintojakso luennoidaan syksyn 1. periodilla. Luentoja 16 h ja harjoituksia 8 h. Harjoituksissa on läsnäolopakko.