Opinto-opas 2009-2010
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2009-2010

TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
Basics in Marketing

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen, Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

Ei toteutuskertoja

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitustyöt, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

-

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijalle perustiedot markkinoinnista yrityksen toimintona ja tutustuttaa opiskelijat markkinointiajatteluun. Opiskelijat perehtyvät markkinoinnin kilpailukeinoihin sekä päätöksenteon perusteisiin.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Essentials of marketing   Blythe, Jim   0-273-64667-2     Prentice Hall, Harlow, 2001.      Englanti  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op 1011015 Markkinoinnin perusteet, 3 ov  

Lisätiedot

Opettaja: Tuomas Pohjola, TuKKK. Opintojaksolle ilmoittaudutaan sähköisellä ristiinopiskelulomakkeella. Opintojakson vastuuyksikkö Turun kauppakorkeakoulu, Porin yksikkö. Opintojakson aikataulu löytyy Porin yksikön www-sivuilta. Opintojakso luennoidaan syksyn 1. periodilla. Luentoja 16 h ja harjoituksia 8 h. Harjoituksissa on läsnäolopakko.

Viimeksi muokattu17.03.2010
MuokkaajaVirpi Hämäläinen