Opinto-opas 2009-2010
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2009-2010

TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 5 op
Services Marketing

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen, Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

  Luentoajat ja -paikat Kohderyhmä, jolle suositellaan
Toteutus 1


Per 3 :
Maanantai 8 - 12, Pori

 
 


Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on perehdyttää opiskelija palvelujen markkinointiin sekä tarkastella palveluyrityksen tunnuspiirteitä ja kehityssuuntia. Erityisesti käsitellään asiakaskeskeistä näkemystä sekä sen vaikutuksia yrityksen kaikkiin toimintoihin, kuten laskentatoimeen ja tuotantoon.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Christian Grönroos            Suomi  
Kirja   Service Management and Marketing   Christian Grönroos       Tenttikirjana on suomenkielinen tai englanninkielinen.      Englanti  
Kirja   Services Marketing. Integrating Customer Focus Across the Firm   Zeithaml V.A. & Bitner M.J.       Suositeltavaa luettavaa      Englanti  
Luentokalvot   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Tapio Salminen            Suomi  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 5 op TETAP-6300 Palvelujen markkinointi, 3 op  

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

  Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
Toteutus 1        


Viimeksi muokattu06.04.2009
MuokkaajaTiina Suominen