Opinto-opas 2009-2010
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2009-2010

TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op
Marketing Research

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen, Hannu Vanharanta

Toteutuskerrat

  Luentoajat ja -paikat Kohderyhmä, jolle suositellaan
Toteutus 1


Per 2 :
Torstai 12 - 15, Pori

 
 


Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan

Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat

-

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on perehdyttää opiskelija markkinointitutkimuksen hyväksikäyttöön markkinoinnin ongelmien ratkaisemisessa ja kehittämään käytännön tutkimusvalmiuksia. Tärkeässä osassa ovat harjoitukset ja muut käytännön työt, joissa suoritetaan esim. kyselytutkimuksen kaikki vaiheet.

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Contemporary Marketing Research   McDaniel Carl jr. & Gates Roger       New York, 3. ed., 1996      Englanti  
Kirja   Essentials of Marketing Research   Proctor T.       Prentice Hall, 3. ed., Harlow, 2003.      Englanti  
Kirja   Marketing Research. An Applied Approach   Malhotra N. & Birks D.       Prentice Hall, 4. ed. Pearson Education, Harlow, 2003.      Englanti  
Kirja   Markkinointitutkimuksen käsikirja   Lotti, Leila       WSOY      Suomi  
Luentokalvot   Markkinointitutkimus   Tapio Salminen            Suomi  


Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)

Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op 1011020 Markkinointitutkimus, 3 ov  

Lisätiedot

Harjoituksissa on läsnäolopakko.

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

  Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
Toteutus 1        


Viimeksi muokattu17.03.2010
MuokkaajaVirpi Hämäläinen