|
Opinto-opas 2010-2011
TETA-5320 Markkinoinnin johtaminen ja globaalit verkostot, 4 op
|
Opetus
Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | Kesä | Luentoajat ja -paikat |
|
|
|
|
|
|
|
Kuvaus:
Kurssi linkittää markkinoinnin johtamisen erityyppisten verkostojen hallintaan. Tarkastelun kohteina ovat pitkäaikaisten asiakassuhteiden kehittyminen teollisuus-tuotteiden markkinoinnissa ja suhteiden merkitys kansallisten ja kansainvälisten yritysverkostojen muodostamisessa ja hallinnassa.
Vastuuhenkilö:
Olavi Uusitalo
Kohderyhmät:
DI-Opiskelijat
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Opetusmuodot:
Lähiopetuksen osuus: 40 %
Etäopetuksen osuus: 0 %
Opiskelijan itseopiskelun osuus: 60 %