|
Opinto-opas 2010-2011
TETAP-6100 Markkinoinnin perusteet, 3 op
|
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen, Hannu Vanharanta
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitustyöt, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat
-
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää markkinointiajattelun lähtökohdat ja kehityksen. Hän tuntee markkinoinnin kilpailukeinot ja roolin yrityksen toimintona. Opiskelija tutustuu markkinoinnin eri lähestymistapoihin, sekä päätöksenteon perusteisiin ja saa käsityksen markkinoinnin laaja-alaisuudesta opintojen sekä työuran suuntautumisvaihtoehtona. Harjoituksissa opitaan ryhmätyöskentelyn avulla analysoimaan ja työstämään tietoa havainnolliseen muotoon. Opiskelija saa perustan markkinoinnin opintojen syväntämiselle jatkossa.
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Essentials of marketing | Blythe, Jim | 0-273-64667-2 | Prentice Hall, Harlow, 2001. | Englanti |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Lisätiedot
Opettaja: Tuomas Pohjola, TuKKK.
Opintojaksolle ilmoittaudutaan sähköisellä ristiinopiskelulomakkeella. Opintojakson vastuuyksikkö Turun kauppakorkeakoulu, Porin yksikkö. Opintojakson aikataulu löytyy Porin yksikön www-sivuilta. Opintojakso luennoidaan syksyn 1. periodilla.
Luentoja 16 h ja harjoituksia 8 h. Harjoituksissa on läsnäolovelvollisuus.