|
Opinto-opas 2010-2011
TETAP-6200 Business to Business markkinointi, 5 op
|
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen, Hannu Vanharanta
Opetus
Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | Toteutuskerrat | Luentoajat ja -paikat |
|
|
|
|
|
|
|
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat
-
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteet. Hän tunnistaa business-suhteet ja -verkostot. Opiskelija kykenee vertailemaan strategisia alliansseja ja jakelutieratkaisuja. Hän osaa kertoa mm. markkinoinnin johtamisen suunnittelusta, kehittämisestä ja muutoksista. Opiskelija osaa analysoida käytännön harjoitustöitä ja soveltaa tietojaan sekä tehdä johtopäätöksiä.
Opintojakson arvostelu
Hyväksytysti suoritettu tentti kirjallisuudesta ja luennoista sekä hyväksytyt harjoitustyöt.
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Business Marketing | Brierty, Eckles, Reeder | 0-13-757378-2 | Englanti | |||
Kirja | Business to Business Marketing | Michel et al. | Suositeltavaa lisämateriaalia | Englanti | |||
Kirja | Create Value with Strategic Accounts | Storbacka K. & Sivula O. & Kaario | Suositeltavaa lisämateriaalia | Englanti | |||
Kirja | Managing Business Relationships | Ford et al. | Suositeltavaa lisämateriaalia | Englanti | |||
Luentokalvot | Business to Business markkinointi | Tapio Salminen | Suomi |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Lisätiedot
Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea.
Tarkempia tietoja toteutuskerroittain
Toteutus | Kuvaus | Opetusmuodot | Toteutustapa |