Opinto-opas 2010-2011
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2010-2011

TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 5 op
Services Marketing

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen, Hannu Vanharanta

Opetus

Opetusmuoto P1 P2 P3 P4 Toteutuskerrat Luentoajat ja -paikat
Luennot

 

 
 4 h/vko

 
TETAP-6301 2010-01 Keskiviikko 12 - 16, Pori

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä palvelujen markkinoinnin merkityksen nyky-yhteiskunnassa. Hän tunnistaa palveluyrityksen tunnuspiirteet ja kehityssuunnat. Opiskelija tunnistaa asiakaskeskeisen näkemyksen ja sen vaikutuksen yrityksen kaikkiin toimintoihin. Hän osaa analysoida asiakaskeskeisyyden vaikutuksen erityisesti laskentatoimeen ja tuotantoon.

Opintojakson arvostelu

Hyväksytysti suoritettu tentti.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Christian Grönroos   9789510346013          Suomi  
Kirja   Service Management and Marketing   Christian Grönroos   978-0-470-02862-9          Englanti  
Kirja   Services Marketing. Integrating Customer Focus Across the Firm   Zeithaml, Bitner, Gremler   978-007-126393-1     Kurssille käy myös 4. painos vuodelta 2006.      Englanti  
Luentokalvot   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Tapio Salminen            Suomi  

Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 5 op TETAP-6300 Palvelujen markkinointi, 3 op  

Lisätiedot

Kurssilla käytetään moodlea.

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

Toteutus Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
TETAP-6301 2010-01        

Viimeksi muokattu09.04.2010