|
Opinto-opas 2010-2011
TETAP-6400 Markkinointitutkimus, 5 op
|
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen, Hannu Vanharanta
Opetus
Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | Toteutuskerrat | Luentoajat ja -paikat |
|
|
|
|
|
|
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
Opetukseen ja oppimiseen liittyvät periaatteet ja lähtökohdat
-
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä markkinointitutkimuksen merkityksen markkinointikentässä. Opiskelija tunnistaa markkinointitutkimuksen hyväksikäytön mahdollisuudet markkinoinnin ongelmienselvittämisessä ja ratkaisemisessa. Hän kykenee analysoimaan käytännön harjoituksia ja käytännön töitä. Opintojakson aikana opiskelija soveltaa kyselytutkimusta. Kyselytutkimuksessa opiskelija ratkaisee todellisten asiakkaiden markkinointiongelmia, tunnistaa mahdollisuudet ja kehittää asiakkaille ratkaisumallin.
Opintojakson arvostelu
Hyväksytty tentti ja harjoitustyö.
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Osasuoritukset:
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Contemporary Marketing Research | McDaniel Carl jr. & Gates Roger | 0-314-06122-3 | Englanti | |||
Kirja | Marketing Research. An Applied Orientation | Malhotra N. | 9780136094234 | Englanti | |||
Luentokalvot | Markkinointitutkimus | Tapio Salminen | Suomi |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Lisätiedot
Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea.
Tarkempia tietoja toteutuskerroittain
Toteutus | Kuvaus | Opetusmuodot | Toteutustapa |