|
Opinto-opas 2011-2012
TETAP-6200 Business to Business markkinointi, 5 op
|
Lisätiedot
Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea.
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen
Opetus
Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | Toteutuskerrat | Luentoajat ja -paikat |
|
|
|
|
|
|
|
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteet. Hän tunnistaa business-suhteet ja -verkostot. Opiskelija kykenee vertailemaan strategisia alliansseja ja jakelutieratkaisuja. Hän osaa kertoa mm. markkinoinnin johtamisen suunnittelusta, kehittämisestä ja muutoksista. Opiskelija osaa analysoida käytännön harjoitustöitä ja soveltaa tietojaan sekä tehdä johtopäätöksiä.
Opintojakson arvostelu
Hyväksytysti suoritettu tentti kirjallisuudesta ja luennoista sekä hyväksytyt harjoitustyöt.
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Business-to-Business Marketing: Analysis and Practice | Vitale, Giglierano, Pfoertsch | 978-0-13-247905-9 | Englanti | |||
Kirja | Sales Management: Principles, Process and Practice | Donaldson Bill | 978-0-333-99851-9 | Englanti | |||
Luentokalvot | Business to Business markkinointi | Tapio Salminen | Suomi |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Tarkempia tietoja toteutuskerroittain
Toteutus | Kuvaus | Opetusmuodot | Toteutustapa |
Opintojaksoon liittyvät dokumentit