Opinto-opas 2013-2014
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2013-2014

PLA-56300 Palvelujen markkinointi, 5 op
Services Marketing

Lisätiedot

Kurssilla käytetään moodlea.

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen

Opetus

Opetusmuoto P1 P2 P3 P4 Toteutuskerrat Luentoajat ja -paikat
Luennot

 

 
 3 h/vko

 
PLA-56300 2013-01  

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä palvelujen markkinoinnin merkityksen nyky-yhteiskunnassa. Hän tunnistaa palveluyrityksen tunnuspiirteet ja kehityssuunnat. Opiskelija tunnistaa asiakaskeskeisen näkemyksen ja sen vaikutuksen yrityksen kaikkiin toimintoihin. Hän osaa analysoida asiakaskeskeisyyden vaikutuksen erityisesti laskentatoimeen ja tuotantoon.

Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi

Hyväksytysti suoritettu tentti.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Christian Grönroos   9789510346013       Kyllä    Suomi  
Kirja   Service Management and Marketing   Christian Grönroos   978-0-470-02862-9       Kyllä    Englanti  
Kirja   Services Marketing. Integrating Customer Focus Across the Firm   Zeithaml, Bitner, Gremler   978-007-126393-1     Kurssille käy myös 4. painos vuodelta 2006.   Kyllä    Englanti  
Luentokalvot   Palveluiden johtaminen ja markkinointi   Tapio Salminen         Kyllä    Suomi  

Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
PLA-56300 Palvelujen markkinointi, 5 op TETAP-6301 Palvelujen markkinointi, 5 op  

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

Toteutus Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
PLA-56300 2013-01        

Opintojaksoon liittyvät dokumentit

PLA56300.pdf

Viimeksi muokattu07.01.2014