Opinto-opas 2014-2015
Pori

Perus Pori KV Jatko Avoin

|Tutkinnot|     |Opintokokonaisuudet|     |Opintojaksot|    

Opinto-opas 2014-2015

PLA-56200 Business to Business markkinointi, 5 op
Business to Business Marketing

Lisätiedot

Kurssilla käytetään moodlea.

Vastuuhenkilö

Tapio Salminen

Opetus

Opetusmuoto P1 P2 P3 P4 Toteutuskerrat Luentoajat ja -paikat
Luennot

 

 
 4 h/vko

 
PLA-56200 2014-01  

Suoritusvaatimukset

Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta.

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä yritysten välisen markkinoinnin erityispiirteet. Hän tunnistaa business-suhteet ja -verkostot. Opiskelija kykenee vertailemaan strategisia alliansseja ja jakelutieratkaisuja. Hän osaa kertoa mm. markkinoinnin johtamisen suunnittelusta, kehittämisestä ja muutoksista. Opiskelija osaa analysoida käytännön harjoitustöitä ja soveltaa tietojaan sekä tehdä johtopäätöksiä.

Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi

Hyväksytysti suoritettu tentti kirjallisuudesta ja luennoista sekä hyväksytyt harjoitustyöt.

Arvosteluasteikko:

Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)

Oppimateriaali

Tyyppi Nimi Tekijä ISBN URL Painos,saatavuus... Tenttimateriaali Kieli
Kirja   Business-to-Business Marketing: Analysis and Practice   Vitale, Giglierano, Pfoertsch   978-0-13-247905-9       Kyllä    Englanti  
Kirja   Sales Management: Principles, Process and Practice   Donaldson Bill   978-0-333-99851-9       Kyllä    Englanti  
Luentokalvot   Business to Business markkinointi   Tapio Salminen         Kyllä    Suomi  

Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)



Vastaavuudet

Opintojakso Vastaa opintojaksoa  Selite 
PLA-56200 Business to Business markkinointi, 5 op TETAP-6200 Business to Business markkinointi, 5 op  

Tarkempia tietoja toteutuskerroittain

Toteutus Kuvaus Opetusmuodot Toteutustapa
PLA-56200 2014-01        

Opintojaksoon liittyvät dokumentit

PLA56200.pdf

Viimeksi muokattu13.10.2014