|
Opinto-opas 2014-2015
PLA-56400 Markkinointitutkimus, 5 op
|
Lisätiedot
Harjoituksissa on läsnäolopakko. Kurssilla käytetään moodlea. Kurssilla tarvitaan tilastollisten menetelmien osaamista.
Vastuuhenkilö
Tapio Salminen
Opetus
Opetusmuoto | P1 | P2 | P3 | P4 | Toteutuskerrat | Luentoajat ja -paikat |
|
|
|
|
|
|
Suoritusvaatimukset
Hyväksytysti suoritettu tentti luennoista ja kirjallisuudesta sekä hyväksytyt harjoitukset, casetyöt ja muut käytännön harjoitustyöt.
Osasuoritusten pitää liittyä samaan toteutuskertaan
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa määritellä markkinointitutkimuksen merkityksen markkinointikentässä. Opiskelija tunnistaa markkinointitutkimuksen hyväksikäytön mahdollisuudet markkinoinnin ongelmienselvittämisessä ja ratkaisemisessa. Hän kykenee analysoimaan käytännön harjoituksia ja käytännön töitä. Opintojakson aikana opiskelija soveltaa kyselytutkimusta. Kyselytutkimuksessa opiskelija ratkaisee todellisten asiakkaiden markkinointiongelmia, tunnistaa mahdollisuudet ja kehittää asiakkaille ratkaisumallin.
Ohjeita opiskelijalle osaamisen tasojen saavuttamiseksi
Hyväksytty tentti ja harjoitustyö.
Arvosteluasteikko:
Opintojaksolla käytetään numeerista arviointiasteikkoa (1-5)
Osasuoritukset:
Oppimateriaali
Tyyppi | Nimi | Tekijä | ISBN | URL | Painos,saatavuus... | Tenttimateriaali | Kieli |
Kirja | Marketing Research with SPSS | McDaniel Carl jr. & Gates Roger | 978-0-470-41436-1 | Kyllä | Englanti | ||
Kirja | Marketing Research. An Applied Orientation | Malhotra N. | 978-0-13-609423-4 | Kyllä | Englanti | ||
Luentokalvot | Markkinointitutkimus | Tapio Salminen | Kyllä | Suomi |
Esitietoketju (Vaatii kirjautumisen POPiin)
Vastaavuudet
Opintojakso | Vastaa opintojaksoa | Selite |
|
|
Tarkempia tietoja toteutuskerroittain
Toteutus | Kuvaus | Opetusmuodot | Toteutustapa |
Opintojaksoon liittyvät dokumentit