Myös avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoille
suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee laajasti kuluttajan päätöksentekoon ja toimintaan vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija osaa jäsentää kulutuskäyttäytymistä monista eri näkökulmista, kuten psykologisesta, sosiologisesta, kulttuurisesta ja taloudellisesta näkökulmasta.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Avoimen yliopisto-opetuksen ilmoittautuminen
Pakollinen edeltävä opintojakso: KATMAP11 Moniulotteinen markkinointi
Opettajat
Katariina Mäenpää, Vastaava opettaja
Opintojakson kotisivu
Opetus
26.10.2016
–
7.12.2016
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ke 26.10.2016 - 7.12.2016 viikoittain klo 9-12, Päätalo D11
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Solomon, Michael R., Bamossy, Gary, Askegaard, Soren & Hogg, Margaret K.: Consumer Behaviour, A European Perspective, Prentice Hall/Financial Times, 2013.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy