x !
Arkistoitu opetusohjelma 2018–2019
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS17 Markkinoinnin erityiskysymyksiä 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää laajasti ja monipuolisesti markkinoinnin nykysuuntauksia. Opiskelija hahmottaa ja osaa kriittisesti arvioida tieteellisessä kirjallisuudessa ja käytännön liike-elämässä esiin nousseita, teoreettisesti relevantteja markkinoinnin ajankohtaisia erityiskysymyksiä.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]tuni.fi

Opetus

5.3.2019 – 7.5.2019
Luento-opetus 20 tuntia
Ti 5.3.2019 - 7.5.2019 viikoittain klo 14-17, Pinni ls B4113
To 7.3.2019 klo 10.00-11.00, Pinni A, Paavo Koli, Vierailijaluento Dr. Mohamed Zaki: "Gaining Customer Experience Insights That Matter"

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, tentti ja harjoitustyöt

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit täsmentyvät vuosittain vaihtuvien teemojen mukaisesti.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden kevät