suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää laajasti ja monipuolisesti markkinoinnin nykysuuntauksia. Opiskelija hahmottaa ja osaa kriittisesti arvioida tieteellisessä kirjallisuudessa ja käytännön liike-elämässä esiin nousseita, teoreettisesti relevantteja markkinoinnin ajankohtaisia erityiskysymyksiä.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]tuni.fi
Opetus
5.3.2019
–
7.5.2019
Luento-opetus 20 tuntia
Ti 5.3.2019 - 7.5.2019 viikoittain klo 14-17, Pinni ls B4113
To 7.3.2019 klo 10.00-11.00, Pinni A, Paavo Koli, Vierailijaluento Dr. Mohamed Zaki: "Gaining Customer Experience Insights That Matter"
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit täsmentyvät vuosittain vaihtuvien teemojen mukaisesti.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden kevät