suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin johtamisen merkityksen keskeisenä yrityksen tuloksellisuuteen vaikuttavana tekijänä. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin johtamisen tärkeimmät menetelmät ja hän osaa myös käyttää näitä menetelmiä erilaisten markkinointiin liittyvien strategisten ja operatiivisten tilanteiden ratkaisemisessa. Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa laatia pienen ja keskisuuren suomalaisyrityksen markkinointistrategian ja liiketoimintasuunnitelman ja tiedostaa markkinoinnin organisoimisen tärkeyden yrityksen liiketoiminnan kehittämisessä.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Mika Yrjölä, Vastaava opettaja
mika.yrjola[ät]tuni.fi
Opintojakson kotisivu
Opetus
11.1.2017
–
22.2.2017
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ke 11.1.2017 - 22.2.2017 viikoittain klo 9-12, Pinni B3107
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, case-harjoitukset ja tentti
Oppimateriaalit
- Osterwalder Alexander–Pigneur Yves–Bernarda Gregory–Smith Alan: Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want. John Wiley & Sons, Inc. USA 2014.
- Scott, David Meerman: The New Rules of Marketing & PR. How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases &Viral Marketing to Reach Buyers Directly. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2013.
- Journal-artikkeleita ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden kevät