x !
Arkistoitu opetusohjelma 2012–2013
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KASSY7 Monikulttuurisuus ja koulutuspolitiikka - Seminaari ja essee 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi II Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kasvatustieteiden tutkinto-ohjelma
Kasvatustieteiden yksikkö

Osaamistavoitteet

Cultural Diversity and Educational Policies -course as a part of Multicultural Study Programme in Education:
The objective of the course is that the student understands the educational implications of increasing cultural diversity in different societies.

Yleiskuvaus

Vaihtoehtoinen suomenkielinen suoritustapa, kirjallisuustentti.

Book exam for international students as a part of studies in Multicultural Study Programme in Education. Independent study of reading the required literature and taking an examination on set study materials on general examination days (see below) of the School of Education.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen NettiOpsussa viimeistään su 3.3.2013.

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Pirkko Pitkänen, Vastaava opettaja

Opetus

13.3.2013 – 15.5.2013
Seminaari 24 tuntia
Seminaariryhmä
Ke 13.3.2013 klo 12-15, Virta 112
Ke 20.3.2013 klo 12-15, Virta 112
Ke 27.3.2013 klo 12-15, Virta 112
Ke 10.4.2013 klo 12-15, Virta 112
Ke 17.4.2013 klo 12-15, Virta 219
Ke 24.4.2013 klo 12-15, Virta 109
Ke 8.5.2013 klo 12-15, Virta 215
Ke 15.5.2013 klo 12-15, Virta 113
Kirjatentti
Kirjatentti suomeksi seuraavina yleisinä tenttipäivinä/Book exam (in english) for international students. Independent study of reading the required literature and taking an examination
Pe 26.10.2012 klo 12-16
Pe 23.11.2012 klo 12-16
Pe 15.2.2013 klo 12-16
Pe 15.3.2013 klo 12-16
Pe 12.4.2013 klo 12-16

Arviointi

Numerolla 1-5.

Lisätiedot

Vaihtoehtoinen suoritustapa, kirjapaketti (suomeksi):

Pitkänen, P. & Kalekin-Fishman, D. & Verma, G. (eds.), Education and Immigration: Settlement Policies and Current Challenges. RoutledgeFalmer. 2002.

Räsänen, R. & San, J. (eds.), Conditions for Intercultural Learning and Co-operation. FERA. 2005.


As a part of Multicultural Study Programme in Education (in english):

Pitkänen, P. & Kalekin-Fishman, D. & Verma, G. (Eds.), Education and Immigration: Settlement Policies and Current Challenges. RoutledgeFalmer. 2002.

Jokikokko, K., Teachers' intercultural learning and competrence. Acta Universitatis Ouluensis (114). 2010. http://herkules.oulu.fi/isbn9789514263705/isbn9789514263705.pdf