Opintojakson käytyään opiskelija tuntee ja osaa hallita laajasti kuluttajan päätöksentekoa ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä.
Sisältö
Kurssilla perehdytään prosesseihin, joiden avulla yksilöt ja ryhmät valitsevat, ostavat, käyttävät ja hävittävät tuotteita ja palveluja. Näitä prosesseja tarkastellaan erityisesti psykologisesta, sosiologisesta ja taloudellisesta näkökulmasta.
Katso ilmoittautuminen kohdasta Lisätiedot.
Huom! Opetus tutkinto-opetuksen ryhmissä (päiväopetus).
Luento- ja harjoitusopetus 20 t. Tentti luennoista ja kirjallisuudesta.
Opetusajankohdat ja paikat päivitetään tutkinto-opetuksen opetusohjelmaan.
Pakolliset edeltävät opinnot: KATMAP11 Moniulotteinen markkinointi
1. Solomon, Michael R., Bamossy, Gary, Askegaard, Soren & Hogg, Margaret K.: Consumer Behaviour, A European Perspective, Prentice Hall/Financial Times, 2010.
2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
ILMOITTAUTUMINEN opintojaksolle KATMAA14
Avoimen yliopiston opiskelijoiden ilmoittautuminen alkaa 13.8.2014 klo 10.00 verkkolomakkeella.
Katso hakuohjeet ja -lomake.
Huom! Opintojakson nimi "KATMAA14 Kuluttajakäyttäytyminen" ilmestyy lomakkeen koulutustietoihin vasta kun hakuaika alkaa. Ilmoittautuminen päättyy 23.9.2014
Opiskelijat otetaan opintoihin ilmoittautumisjärjestyksessä (10 opiskelijaa/opintojakso) pakolliset vaadittavat edeltävät opinnot (KATMAP11 Moniulotteinen markkinointi) huomioiden.
Ilmoita sähköpostiosoitteesi hakulomakkeessa.
Tampereen yliopiston läsnäoleva tutkinto-opiskelija ei voi ilmoittautua tälle kurssille avoimen yliopiston ilmoittautumisjärjestelmän kautta.
***************
Opintojen yhteyshenkilöt avoimessa yliopistossa:
Opetuksen käytännön järjestelyt (esim. opetuspaikat, tentit, laskutus): koulutussihteeri Marjo Lahti, sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@uta.fi, 040-190 1820
Opetuksen suunnitteluun ja yleiseen opinto-ohjaukseen liittyen: opintokoordinaattori Tellervo Helenius, sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@uta.fi, 050-4627352