suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Tutkimusprojektin avulla opiskelija kehittää valmiuksia yrityksen toiminnan, erityisesti markkinoinnin tieteelliseen tarkasteluun ja tutkimustyöhön. Seminaari tarjoaa opiskelijalle mahdollisuuden tunnistaa omat vahvat ja heikot puolensa sekä auttaa opiskelijoita ymmärtämään markkinoinnin tutkimusalueita ja tutkimuksen kokonaisuutta.
Opiskelija tuntee hyvän tieteellisen käytännön periaatteet ja osaa soveltaa niitä.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]tuni.fi
Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]tuni.fi
Opetus
5.9.2018
–
29.5.2019
Seminaari
Syyskuun yhteiset seminaarikerrat
Ti 4.9.2018 klo 10-12, A06
Ke 12.9.2018 klo 14-16, Päätalo A31
Ke 19.9.2018 klo 14-16, Päätalo A31
Ke 26.9.2018 klo 14-16, Päätalo C5
Hannu Kuuselan ryhmä
Ke 3.10.2018 - 29.5.2019 viikoittain klo 14.15-15.45, Pinni A5025
Poikkeukset:
7.11.2018
klo 14.15
–15.45
, C7
Hannu Saarijärven ryhmä
Ke 9.1.2019 - 29.5.2019 viikoittain klo 14.15-15.45, Pinni ls A3103
Arviointi
Numerolla 1-5.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy, 2. vuoden kevät