Opintojakson avulla opiskelija kykenee arvioimaan ja hallitsemaan markkinoinnin keskeisiä osa-alueita ja niiden sisältöjä.
Sisältö:
Opintojaksossa perehdytään markkinoinnin erilaisiin lähestymistapoihin, toimintaympäristöön ja markkinoinnin kilpailukeinoihin.
Luennot 20 h
Kurssiin kuuluu luennoille osallistuminen, kahden oppimispäiväkirjan laatiminen ja tentti, joka perustuu luentoihin ja kirjaan (3 tenttimahdollisuutta).
Opetusajankohdat päivitetään tutkinto-opetuksen opetusohjelmaan.
Avoimen yliopiston opiskelija: katso ilmoittautuminen alhaalta kohdasta "Lisätiedot".
Tampereen yliopiston läsnäolevat tutkinto-opiskelijat ilmoittautuvat avoimeen yliopisto-opetukseen varattujen kiintiöiden mukaisesti (120) vain tutkinto-opiskelijoiden kurssi-ilmoittautumisen kautta NettiOpsussa, ilmoittautumisen tiedot päivitetään ilmoittautumisosoitteessa mainitulle sivulle. Näille opiskelijoille opinnot ovat maksuttomia. Opiskelijat valitaan yliopiston etusijajärjestyksen perusteella.
Tentit:
ke 25.2.2015 klo 16-20, päätalo ls. A1
Avoimen yliopiston opiskelijat ilmoittautuvat tenttiin 7 päivää ennen tenttiä NettiRekassa.
Uusinat sähköisessä tentissä, auki perjantaihin 8.5.2015 asti. Avoimen yliopiston opiskelijat tarvitsevat kulkukortin aktuaarinkansliastahttp://www.uta.fi/opiskelu/opintoneuvonta/aktuaarinkanslia.html
Kirjallisuus/Oppimateriaali
1. Kotler, Philip & Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009.
2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
AVOIMEN YLIOPISTON OPISKELIJAN ILMOITTAUTUMINEN KATMAP11 OPINTOJAKSOLLE:
Opintojen yhteyshenkilöt avoimessa yliopistossa:
Opetuksen käytännön järjestelyt (esim. opetuspaikat, tentit, laskutus): koulutussihteeri Marjo Lahti, sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@uta.fi, 040-190 1820
Opetuksen suunnitteluun ja yleiseen opinto-ohjaukseen liittyen: opintokoordinaattori Kirsi Hasanen, sähköposti muotoa etunimi.sukunimi@uta.fi, 050-4627352