suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden maisteriopinnot
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja hyödyntää sekä kriittisesti analysoida markkinointitutkimuksia erityisesti tutkimuksen hyväksikäyttäjän näkökulmasta.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
TUOMINEN PEKKA (4334), Vastaava opettaja
Opintojakson kotisivu
Opetus
1.9.2015
–
8.10.2015
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ti 1.9.2015 - 6.10.2015 viikoittain klo 14-17, Linna K110
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, oppimispäiväkirjat ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Malhotra, Naresh &Birks, David: Marketing Research: An Applied Approach, Pearson Education, 2007.
- Eriksson, Päivi & Kovalainen, Anne: Qualitative Methods in Business Research, Sage Publications, 2008.
- Moisander, Johanna &Valtonen, Anu: Qualitative Marketing Research. A Cultural Approach, Sage, 2006.
- Kozinets, Robert: Netnography. Doing Etnographic Research Online, Sage Publications, 2010.
- Alasuutari, Pertti: Laadullinen tutkimus 2.0, Vastapaino, 2012.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy