x !
Arkistoitu opetusohjelma 2018–2019
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS12 Markkinointitutkimuksen sovellukset 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja hyödyntää sekä kriittisesti analysoida markkinointitutkimuksia erityisesti tutkimuksen hyväksikäyttäjän näkökulmasta.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]tuni.fi

Opetus

5.9.2018 – 17.10.2018
Luento-opetus 14 tuntia
KATMAS12
Ti 4.9.2018 klo 9-10, Päätalo A06
Ke 12.9.2018 - 17.10.2018 viikoittain klo 12.15-13.45, Linna K108

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, oppimispäiväkirjat ja harjoitustyöt

Oppimateriaalit

  1. Malhotra, Naresh &Birks, David: Marketing Research: An Applied Approach, Pearson Education, 2007.
  2. Eriksson, Päivi & Kovalainen, Anne: Qualitative Methods in Business Research, Sage Publications, 2008.
  3. Moisander, Johanna &Valtonen, Anu: Qualitative Marketing Research. A Cultural Approach, Sage, 2006.
  4. Kozinets, Robert: Netnography. Doing Etnographic Research Online, Sage Publications, 2010.
  5. Alasuutari, Pertti: Laadullinen tutkimus 2.0, Vastapaino, 2012.
  6. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy. Kurssi on suunnattu niille markkinoinnin opintosuunnan maisteriopiskelijoille, jotka aloittavat pro gradu -työskentelynsä syksyllä 2018.