suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja hyödyntää sekä kriittisesti analysoida markkinointitutkimuksia erityisesti tutkimuksen hyväksikäyttäjän näkökulmasta.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]tuni.fi
Opetus
5.9.2018
–
17.10.2018
Luento-opetus 14 tuntia
KATMAS12
Ti 4.9.2018 klo 9-10, Päätalo A06
Ke 12.9.2018 - 17.10.2018 viikoittain klo 12.15-13.45, Linna K108
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, oppimispäiväkirjat ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Malhotra, Naresh &Birks, David: Marketing Research: An Applied Approach, Pearson Education, 2007.
- Eriksson, Päivi & Kovalainen, Anne: Qualitative Methods in Business Research, Sage Publications, 2008.
- Moisander, Johanna &Valtonen, Anu: Qualitative Marketing Research. A Cultural Approach, Sage, 2006.
- Kozinets, Robert: Netnography. Doing Etnographic Research Online, Sage Publications, 2010.
- Alasuutari, Pertti: Laadullinen tutkimus 2.0, Vastapaino, 2012.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy. Kurssi on suunnattu niille markkinoinnin opintosuunnan maisteriopiskelijoille, jotka aloittavat pro gradu -työskentelynsä syksyllä 2018.