x !
Arkistoitu opetusohjelma 2012–2013
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS99 Markkinoinnin pro gradu -seminaari
Periodit
I Periodi II Periodi II Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Tutkimusprojektin avulla opiskelija kehittää valmiuksia yrityksen toiminnan, erityisesti markkinoinnin tieteelliseen tarkasteluun ja tutkimustyöhön. Seminaari tarjoaa opiskelijalle mahdollisuuden tunnistaa omat vahvat ja heikot puolensa sekä auttaa opiskelijoita ymmärtämään markkinoinnin tutkimusalueita ja tutkimuksen kokonaisuutta.

Opettajat

Pekka Tuominen, Vastaava opettaja
Hannu Saarijärvi, Vastaava opettaja
hannu.saarijarvi[ät]uta.fi

Opintojakson kotisivu

Opetus

9.1.2013 – 15.5.2013
Seminaari 60 tuntia
Hannu Saarijärven ryhmä
Ke 9.1.2013 - 20.2.2013 viikoittain klo 14.00-16.00, Pinni B3110
Ke 27.2.2013 - 6.3.2013 viikoittain klo 14.00-16.00, Päätalo ls. A07
Ke 13.3.2013 - 15.5.2013 viikoittain klo 14.00-16.00, Päätalo ls. E301, Paitsi 3.4. ja 1.5.
Pekka Tuomisen ryhmä
Ke 9.1.2013 - 15.5.2013 viikoittain klo 14.00-16.00, Pinni A2088, Ei opetusta perioditaukoviikolla eikä pääsiäislomaviikolla