x !
Arkistoitu opetusohjelma 2015–2016
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS99 Tutkimusseminaari ja pro gradu -tutkielma - Tutkimusseminaari 40 op
Periodit
I Periodi II Periodi II Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden maisteriopinnot
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Tutkimusprojektin avulla opiskelija kehittää valmiuksia yrityksen toiminnan, erityisesti markkinoinnin tieteelliseen tarkasteluun ja tutkimustyöhön. Seminaari tarjoaa opiskelijalle mahdollisuuden tunnistaa omat vahvat ja heikot puolensa sekä auttaa opiskelijoita ymmärtämään markkinoinnin tutkimusalueita ja tutkimuksen kokonaisuutta.

Opiskelija tuntee hyvän tieteellisen käytännön periaatteet ja osaa soveltaa niitä.

Opettajat

Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]tuni.fi
TUOMINEN PEKKA (4334), Vastaava opettaja

Opintojakson kotisivu

Opetus

2.9.2015 – 11.5.2016
Seminaari
Pekka Tuomisen ryhmä
Ke 9.9.2015 - 11.5.2016 viikoittain klo 14-16, Linna K106
Hannu Kuuselan ryhmä
Ke 9.9.2015 - 11.5.2016 viikoittain klo 14-16, Pinni A5025
Poikkeukset:
13.1.2016 , Pinni A2014

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy, 2. vuoden kevät