suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija osaa analysoida ja soveltaa vaativien tapausesimerkkien avulla yritysten ja muiden yhteisöjen strategiseen markkinointiin liittyvää päätöksentekoa.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]tuni.fi
Opetus
9.1.2019
–
27.2.2019
Luento-opetus 20 tuntia
Ke 9.1.2019 - 30.1.2019 viikoittain klo 9-11, Päät ls C8
Ke 6.2.2019 klo 9-11, Päät ls C6
Ke 13.2.2019 - 27.2.2019 viikoittain klo 9-11, Päät ls C8
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Case-opetus ja harjoitustyö
Oppimateriaalit
- Day, George S. & Moorman, Christine: Strategy from the Outside In: Profiting from Customer Value, McGraw-Hill, 2010.
- Kuusela, Hannu & Neilimo, Kari: Kaupan strategiaosaaminen, Edita Oyj, 2010.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden kevät