x !
Arkistoitu opetusohjelma 2014–2015
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS13 Markkinoinnin teoria 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelija ymmärtää markkinoinnin keskeiset tutkimussuuntaukset. Markkinoinnin teoria luo pohjan markkinointiajattelun vaiheittaiseen kehittymiseen ja sen tulevaisuuden haasteisiin.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Hannu Kuusela, Vastaava opettaja

Opintojakson kotisivu

Opetus

30.10.2014 – 18.12.2014
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
To 30.10.2014 - 18.12.2014 viikoittain klo 8.15-11, C8

Oppimateriaalit

1. Baker, Michael J. & Saren, Michael: Marketing Theory. A Student Text, Sage, 2010.
2. Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Stern, Barbara & Tadajewski, Mark: The SAGE Handbook of Marketing Theory, Sage, 2010.
3. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.