suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelijalla on valmiudet brändien rakentamiseen ja niiden strategiseen johtamiseen yrityksen pitkäaikaisen brändipääoman lisäämiseksi ja vankentamiseksi kulutus-, palvelu- ja teollisilla markkinoilla.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Pekka Tuominen, Vastaava opettaja
pekka.tuominen[ät]tuni.fi
Opetus
4.9.2017
–
9.10.2017
Luento-opetus 20 tuntia
Ma 4.9.2017 - 9.10.2017 viikoittain klo 14.15-16.45, Linna ls K109
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- de Chernatony, Leslie &McDonald, Malcolm &Wallace, Elaine: Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Butterworth-Heinemann, 2012.
- Keller, Kevin: Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, 2008 tai uudempi.
- Heding &Knudtzen &Bjerre, Brand management. Research, theory and practice, 2009.
- Journal-artikkeleja ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan ohjeen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy