x !
Arkistoitu opetusohjelma 2017–2018
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS12 Markkinointitutkimuksen sovellukset 5 op
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja hyödyntää sekä kriittisesti analysoida markkinointitutkimuksia erityisesti tutkimuksen hyväksikäyttäjän näkökulmasta.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Pekka Tuominen, Vastaava opettaja
pekka.tuominen[ät]tuni.fi

Opetus

5.9.2017 – 10.10.2017
Luento-opetus 20 tuntia
Ti 5.9.2017 - 10.10.2017 viikoittain klo 14.15-16.45, Linna ls K109

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, oppimispäiväkirjat ja harjoitustyöt

Oppimateriaalit

  1. Malhotra, Naresh &Birks, David: Marketing Research: An Applied Approach, Pearson Education, 2007.
  2. Eriksson, Päivi & Kovalainen, Anne: Qualitative Methods in Business Research, Sage Publications, 2008.
  3. Moisander, Johanna &Valtonen, Anu: Qualitative Marketing Research. A Cultural Approach, Sage, 2006.
  4. Kozinets, Robert: Netnography. Doing Etnographic Research Online, Sage Publications, 2010.
  5. Alasuutari, Pertti: Laadullinen tutkimus 2.0, Vastapaino, 2012.
  6. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy