suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja hyödyntää sekä kriittisesti analysoida markkinointitutkimuksia erityisesti tutkimuksen hyväksikäyttäjän näkökulmasta.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Pekka Tuominen, Vastaava opettaja
pekka.tuominen[ät]tuni.fi
Opetus
5.9.2017
–
10.10.2017
Luento-opetus 20 tuntia
Ti 5.9.2017 - 10.10.2017 viikoittain klo 14.15-16.45, Linna ls K109
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, oppimispäiväkirjat ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Malhotra, Naresh &Birks, David: Marketing Research: An Applied Approach, Pearson Education, 2007.
- Eriksson, Päivi & Kovalainen, Anne: Qualitative Methods in Business Research, Sage Publications, 2008.
- Moisander, Johanna &Valtonen, Anu: Qualitative Marketing Research. A Cultural Approach, Sage, 2006.
- Kozinets, Robert: Netnography. Doing Etnographic Research Online, Sage Publications, 2010.
- Alasuutari, Pertti: Laadullinen tutkimus 2.0, Vastapaino, 2012.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy