suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden maisteriopinnot
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelijalla on valmiudet brändien rakentamiseen ja niiden strategiseen johtamiseen yrityksen pitkäaikaisen brändipääoman lisäämiseksi ja vankentamiseksi kulutus-, palvelu- ja teollisilla markkinoilla.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Pekka Tuominen, Vastaava opettaja
pekka.tuominen[ät]tuni.fi
Opintojakson kotisivu
Opetus
31.8.2015
–
8.10.2015
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ma 31.8.2015 - 5.10.2015 viikoittain klo 14-17, Linna K109
Tentti
To 8.10.2015 klo 8-12, Päätalo A1
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- de Chernatony, Leslie &McDonald, Malcolm &Wallace, Elaine: Creating Powerful Brands in Consumer, Industrial and Service Markets, Butterworth-Heinemann, 2012.
- Keller, Kevin: Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, 2008 tai uudempi.
- Heding &Knudtzen &Bjerre, Brand management. Research, theory and practice, 2009.
- Journal-artikkeleja ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan ohjeen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy