suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää, mitä markkinoinnin kannattavuus ja siihen läheisesti kytkeytyvät taloudellisen ohjauksen käsitteet tarkoittavat, ja hän osaa myös soveltaa niitä markkinointia koskevassa päätöksenteossa. Opiskelija osaa tarkastella markkinointia osana yrityksen tavoitteiden asetantaa tuloskortti-ajattelun pohjalta. Opiskelija ymmärtää panosten ja resurssien käytön asiakasarvojen suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Timo Rintamäki, Vastaava opettaja
timo.rintamaki[ät]tuni.fi
Opintojakson kotisivu
Opetus
16.3.2016
–
27.4.2016
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot ja harjoitukset
Ke 16.3.2016 - 27.4.2016 viikoittain klo 9.00-12.00, Päätalo A3
Poikkeukset:
23.3.2016
klo 9
–12
, Pääsiäisloma
20.4.2016
klo 8
–12
, Pinni B3116
27.4.2016
klo 8
–12
, Pinni A1081
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, harjoitukset ja tentti
Oppimateriaalit
- Davis, John A.: Measuring Marketing. 110+ Key Metrics Every Marketer Needs. John Wiley &Sons Singapore Pte. Ltd., Singapore 2013.
- Journal-artikkeleita ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden kevät.