suomi
Perusopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset osa-alueet ja kykenee arvioimaan niiden sisältöjä.
Yleiskuvaus
Opintojaksossa perehdytään erilaisiin markkinoinnin lähestymistapoihin, toimintaympäristöön ja markkinoinnin kilpailukeinoihin. Opintojaksossa tunnistetaan keskeiset markkinoinnin muutokseen vaikuttavat tekijät.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Sonja Lahtinen, Vastaava opettaja
sonja.lahtinen[ät]tuni.fi
Opintojakson kotisivu
Opetus
25.10.2016
–
22.11.2016
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ti 25.10.2016 - 8.11.2016 viikoittain klo 8.15-11.45, Päätalo A1
Ti 15.11.2016 - 22.11.2016 viikoittain klo 8.15-11.45, Päätalo D10a
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, harjoitustehtävä ja kirjallinen tentti.
Oppimateriaalit
- Kotler, Philip &Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy