x !
Arkistoitu opetusohjelma 2015–2016
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAA14 Kuluttajakäyttäytyminen 5 op
Myös avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoille
Periodit
I Periodi II Periodi III Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Aineopinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee laajasti kuluttajan päätöksentekoon ja toimintaan vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija osaa jäsentää kulutuskäyttäytymistä monista eri näkökulmista, kuten psykologisesta, sosiologisesta, kulttuurisesta ja taloudellisesta näkökulmasta.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Avoimen yliopisto-opetuksen ilmoittautuminen

13.8.2015 alkaen

Pakolliset edeltävät opinnot: KATMAP11 Moniulotteinen markkinointi

Opettajat

Elina Närvänen, Vastaava opettaja
elina.narvanen[ät]tuni.fi

Opintojakson kotisivu

Opetus

21.10.2015 – 2.12.2015
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ke 21.10.2015 - 2.12.2015 viikoittain klo 12-15, Pinni B1096

Arviointi

Numerolla 1-5.

Arviointiperusteet

Luennot, tentti ja harjoitustyöt

Oppimateriaalit

  1. Solomon, Michael R., Bamossy, Gary, Askegaard, Soren & Hogg, Margaret K.: Consumer Behaviour, A European Perspective, Prentice Hall/Financial Times, 2013.
  2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.

Lisätiedot

Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy