x !
Arkistoitu opetusohjelma 2014–2015
Selaat vanhentunutta opetusohjelmaa. Voimassa olevan opetusohjelman löydät täältä.
KATMAS14 Kulutuksen ja ostokäyttäytymisen teoria 10 op
Periodit
I Periodi II Periodi II Periodi IV Periodi
Opetuskieli
suomi
Tyyppi
Syventävät opinnot
Suoritettavien opintojaksojen kuvaukset opinto-oppaissa
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Johtamiskorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Opintojakson käytyään opiskelija ymmärtää asiakkaan roolin markkinoinnin strategia- ja suunnitteluprosesseissa. Lisäksi opiskelija osaa tulkita kulutuksessa tapahtuvia muutoksia ja niiden vaikutusta markkinoinnin käytäntöihin.

Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt

Opettajat

Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]uta.fi

Opintojakson kotisivu

Opetus

8.1.2015 – 26.2.2015
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
To 8.1.2015 - 26.2.2015 viikoittain klo 8-11, Pinni A3103

Oppimateriaalit

1. Cova, Bernard, Kozinets, Robert & Shankar, Avi: Consumer Tribes, Butterforth-Heinemann, 2007.
2. Russel, Belk W.: Handbook of Qualitative Research in Marketing, Edward Elgar Publishing, 2006.
3. Anderson, James C., Narus James A. & Narayandas, D.: Business Market Management: Creating and Delivering Value, Prentice Hall, 2008.
4. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.